Masa untuk lari membawa diri pergi….

Pergi pasti akan kembali InsyaALLAH….

Jangan bersedih hati…

Tempatku bukan di sini lagi….

Jauh

Sungguh jauh

Saya pergi…

InsyaALLAH, entry terakhir saya di sini. Andai berkesempatan, akan saya titipkan bakteria-bakteria baik untuk perkonsgsian bersama :). Saya mohon maaf untuk segala salah dan silap saya, buat teman-teman yang saya sayangi (yang sentiasa bersama saya walau serendah-rendahnya jiwa saya jatuh dan kecewa) TERIMA KASIH kerana ada di sisi saya! ALLAH saja yang mampu membalasnya! Sahabat yang baik tidak pernah akan pergi meninggalkan temannya di saat dia memerlukan :). Saya bersyukur, ALLAH beri saya teman yang sentiasa ada.

Oklah, sebak nak menaip panjang-panjang! Nak sediakan diri, mental, jiwa dan emosi. Saya tak mau bawa diri yang negatif, saya perlukan cas positif.Doakan saya! Terima kasih semua untuk setiap kebahagiaan yang dikongsi.

T E R I M A K A S I H A L L A H . . . .

Jumpa lagi, InsyaALLAH dari bumi London nanti….

 

hidup kena kuat

Jantung hatiku : Hati saya tinggal di sini, hati yang kosong dibawa pergi. Untuk diisi dengan sepenuh IKHLAS dan TABAH….

 

